Kylig promenad

Kal om stjärten. Eller, kall skulle det ju vara men det andra är också sant. Var iväg på vaxning i förmiddags och sen skulle jag luncha med Marcus en dryg timme efter så vad gör man om man är hurtbulle? Jo, man tar en promenad från Kungsholmen till Globen. Bara för att man kan. Däremot har jag inte hunnit tina upp än. Hade helt promenadoanpassade kläder. Ska ut och springa så blir jag nogvarm igen. Solen skiner ju åtminstone 🙂

Och angående det som strulade. Det var nog Marcus dator jag borde ha skyllt på eftersom det funkar finfint här hemma i Farsta. Sorry WordPress.

2009/03/24. Etiketter: , , , . hemma hos mig, skryt, utsida. 4 kommentarer.

Strul

WordPress bråkar med mig. Inläggsrutan är lika lång som skärmen så hälften blir dolt bakom andra rutor och så har ”Sunkliv” överst på sidan hoppat ihop till ett väldigt kompakt ord. Inte nöjd.

2009/03/24. Etiketter: , , . blogg, ovärt. 2 kommentarer.